9 TIPOV PRE VÍŤAZOV

9 TIPOV PRE VÍŤAZOV

9 TIPOV PRE VÍŤAZOV

RADIA TRÉNERI A VÝŽIVOVÍ PORADCOVIA HEPPiApple

1. Pravidelné cvičenie
2. Pite dostatok vody
3. Zaraďte orechy a semienka
4. Nezabúdajte na bielkoviny
5. Užite si komplexné sacharidy
6. Vyskúšajte polievky – zahrejte telo zvnútra
7. Povedzte nie nezdravým sladkostiam
8. Nevynechávajte jedlo
9. Regenerujte


1.) PRAVIDELNÉ CVIČENIE

Pravidelné fyzické cvičenie patrí do skupiny kľúčových návykov. Ak rozmýšľate, ktorý zdravý a produktívny návyk si začať pestovať, fyzické cvičenie je TOP kandidát.
Tréneri HEPPiApple pri svojich tréningoch kladú dôraz na to, aby daný cvik vedeli ľudia najprv dobre technicky zvládnuť a až potom zvyšujú náročnosť. Maximálna kapacita 8 ľudí na tréningu Vám zaručí, že tréner vie taktiež dohliadnuť na správnosť vykonania cvikov každého cvičiaceho.

2.) PITE DOSTATOK VODY

Pite minimálne 8 pohárov vody denne. Pri športe a námahe si telo vodu vypýta samo, ale vždy mu ju treba dopriať ešte predtým, ako sa hlási smädom.  Smäd je signál, že už je nedostatok tekutín v tele akútny,  preto by sme tomuto stavu mali prechádzať.

Pamätajte na jedno: Obmedzovať pitie kvôli tomu, aby ste tak často nechodili na toaletu, sa v žiadnom prípade neoplatí, nech ste kdekoľvek!

3.) ZARAĎTE ORECHY A SEMIENKA

Orechy a semienka sú srdcom zdravých raňajok. Obsahujú kvalitné bielkoviny, zdravé tuky,  vlákninu a cenné minerálne látky.  Sú zdrojom vitamínov B, E a betakaroténu.

Konzumácia orechov a semienok priaznivo pôsobí na srdcovo-cievny, nervový a imunitný systém, upravuje hladinu cholesterolu. Prospieva pokožke, vlasom a nechtom.

Táto verzia raňajok sa taktiež vyskytuje veľmi často aj v plánoch programu Metabolic Balance

4.) NEZABÚDAJTE NA BIELKOVINY 

Je dôležité, aby ste jedlo začínali najskôr jedným až dvoma kúskami bielkoviny. Ak do žalúdka príde bielkovina ako prvá, pankreas produkuje hormón glukagón potrebný  na trávenie bielkoviny. Tento hormón je protipól inzulínu, čím sa brzdí jeho produkcia.

Naštartuje sa tak spaľovanie tukov a predíde návalom hladu.

5.) UŽITE SI KOMPLEXNÉ SACHARIDY

Karbohydráty slúžia telu ako hlavný zdroj energie. Užívajte si a jedzte komplexné sacharidy, ktoré poznáte vo forme celozrnných produktov, strukovín, ovocia a zeleniny, vločiek…

6.) VYSKÚŠAJTE POLIEVKY

Zahrejte svoje telo zvnútra. V programe Metabolic Balance nájdete množstvo návrhov a receptov na lahodné a chutné polievky.

7.) POVEDZTE NIE NEZDRAVÝM SLADKOSTIAM 

Uspokojte svoje chute na sladké prirodzeným spôsobom vo forme sezónneho ovocia.

Nezabúdajte na 1 jabĺčko denne 🙂

8.) NEVYNECHÁVAJTE JEDLO

Vynechávanie jedla nie je dobrý nápad a môže mať negatívny dopad na Váš metabolizmus. Ak si myslíte, že zvíťazíte nad hladom a vynecháte niektoré jedlo, spôsobíte si tým bumerangový efekt, pretože napokon budete ešte hladnejší.

Jedzte 3 jedlá denne, nie viac ani menej!

9.) REGENERUJTE

Odpočinok a regenerácia by mali nasledovať po každom tréningu, pretože práve tieto dva aspekty majú veľmi veľký vplyv na Vaše fitness zisky či športový výkon.Tým pádom umožňujú zvyšovať efektívnosť tréningu.

Navštívte HEPPiApple - miesto, na ktorom Vám pomôžeme Vaše ciele dosiahnuť pod 1 strechou 🙂
TEŠÍME SA NA VÁS!
HEPPi Team